Projekt 12

Vill du gå ned i vikt? Vill du komma i form? Personlig träning i 12 veckor. Du tränar tillsammans med en Personlig Tränare 2 gånger/veckan, resterande dagar av veckan följer du kostscheman och träningsprogrammering. Enklare än så blir det inte!

Boka nu

Personlig träning

Individanpassad träning efter dina förutsättningar.

Kost

Kosten är lika viktig som träning och sömn. För att utvecklas sker en kontinuerlig dialog kring kost.

Garanterat Resultat

Både mätbara och kännbara.

Vad kostar det?

Vad tycker tidigare deltagare?

 

  • Viktnedgång (16.9 kg)
  • Muskelmassa (5 kg)
  • Kroppsfett (12.6 kg)
  • Viktnedgång (9.1 kg)
  • Muskelmassa (3.7 kg)
  • Kroppsfett (5.2 kg)

Sara Karlsson

  • Viktnedgång (8.7 kg)
  • Muskelmassa (2.5 kg)
  • Kroppsfett (6.2 kg)

Frågor och svar

Vem kan delta?

Alla kan delta. Oavsett ålder eller träningsbakgrund planeras träningen efter dina förutsättningar

Hur tränar jag bortsett från de två tillfällena vi ses?

Programmeringen som du får baseras på övningar vi har gjort tillsammans och kompletteringsövningar för att öka din rörlighet.

Hur vet du vilken träningsform som passar mig?

Det vet jag inte. Det är något vi utvecklar tillsammans. Starten är densamma för alla som går med i projektet. Vi gör en screening och går igenom basövningar med skivstång. Därefter experimenterar vi tillsammans och hittar en träningsform som du tycker är rolig och utmanande!

Vad händer efter 12 veckor?
  1. Du har uppnått dina mål.
  2. Jag kommer att rekommendera att vi ses 1 gång i månaden för att göra mätningar och ändra periodisering av din träning.

Har du frågor eller funderingar?

Hör gärna av dig!

Kontakta oss